lørdag 3. april 2010

Klar for revolusjonen!


Nå er det bare timer igjen! Ja, jeg snakker om iPad. Early adapters, heter det, om oss som henter en iPad i Apple-sjappa her i Junaiten påskeaften. Se i nåde til oss!

Raskt bestilte jeg, og jeg visste at det kom til å bli mye støy rundt denne dingsen når den ble sluppet på det amerikanske markedet 3. april, klokka 0900, lokal tid.

I amerikanske medier har det flommet over av anmeldelser av iPad. Det er to leire, teknikerne som synes den ikke duger til noe, og brukerne, som kommer til å bolte seg. Jeg tilhører siste gruppe. Og gleder meg til å få alt i fullformat, ikke bare i iPhone-format.

Morsomt her det å høre hva David Letterman får ut av iPad. Det hjalp ikke at han slikket på skjermen! Kostelig med 10 viktige spørsmål å stille om iPad. 37 000 har sett videoen før iPad er på lufta!

Michael Arrington i TechGrunch fikk også holde i en iPad, men den var låst fast slik at han ikke skulle stikke av med den!

Selvsagt er tungvektere i New York Times med i denne hypen. David Pouge ser dingsen fra to sider. Teknikernes og brukernes. Heftige greier. Det ble nesten en helside i gårsdagens utgave av NYT.

Men om noen timer holder jeg en i henda mine sjøl!

Følg med!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er fint at noen leser det jeg skriver. Og kommenterer det! Jeg skal komme tilbake med en seriøs tilbakemelding!