mandag 27. april 2009

Kampen mot Europark kronet med seier.

Jeg vant, jeg vant, Europark ga seg! Men det begynte altså slik:

Det har kostet meg 3 timers arbeid, men kanskje jeg tar innersvingen på Europark. Hvem har ikke tenkt tanken: "Hvis jeg én dag fikk sjansen, da ville jeg stoppet dem som flår bilistene".

Vårsolen tittet frem, båten ventet på litt mer bunnstoff. Men jeg ville så gjerne se hvordan det nye Jernbanetorget så ut! 12 minutter parkerte jeg. Men lapp i ruta. Alt i orden. Trodde jeg!

Naiviteten min kostet meg 700 kroner! En gul remse lå under høyre vindusvisker. Har du opplevd det noen gang?

Se godt på bildet! Burde jeg visst at dette var et felt som var reservert for busser? P-automaten står der folk entrer fortauet.

Nå har jeg klaget. Det skal koste Europark mer i saksbehandling enn de får inn i form av prosentene for gebyret.

Hvis dere blir tatt, sjekk på www.parkeringsklagenemda.no før dere betaler boten (kontrollavgift! Up my ....)

Snart er båten på sjøen, og nervene kommer igjen i godlage...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er fint at noen leser det jeg skriver. Og kommenterer det! Jeg skal komme tilbake med en seriøs tilbakemelding!