onsdag 7. april 2010

Nå er revolusjonen i gang. Aber langsam.

Endelig har jeg klart å finne godteributikken! Amerikanerne gjør alt de kan for å forhindre at folk med norske konti skal slippe inn. But I did it!

Nå sitter jeg med apps´ene, men Internett er møkkete her. Dårlig forbindelse. Ikke som i heimen, der vi nesten kan tappe øl fra Internett.

Nå skal jeg bruke litt tid for å se hva jeg får til. Selv om varmen er kvelende. 33 grader er ikke akkurat det som frister til inneliv med iPad.

Vel, en bok er kjøpt, den leser jeg på flyvemaskinen hjem fredag kveld.

Noen morsomme spill har jeg.

Og så gleder jeg meg til å komme hjem etter fire fantastiske uker her. Studentene er jo yngre enn meg, men f..., de er jo også flinkere enn jeg var da jeg suste ut i i virkeligheten for c. 40 kilo siden!

Jeg har ikke no bilde til dette her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er fint at noen leser det jeg skriver. Og kommenterer det! Jeg skal komme tilbake med en seriøs tilbakemelding!